Reklamace
Reklamace
- Reklamace jednotlivých skladových bot
- Reklamace celého kartonu bot (celý karton má vadu)
- Reklamace pozdního dodání kartonu bot
- Reklamace nekompletního balení objednávky
POSTUP VYŘÍZENÍ REKLAMACÍ OBUVI (PRO OBCHODNÍKY)
Je to reklamace SPOTŘEBITELSKÁ (nošená obuv)?
- je oprávněná? vyplním Reklamační formulář (buď .PDF nebo tabulku .XLS)
- jen formulář, bez bot, pošlu mailem na reklamace@afeli.cz, ev. obálkou
- obuv schovám do doby, než mi dojde dobropis (ca. do měsíce)
- Došel mi dobropis? Odečtu si částku z jakékoliv ještě neuhrazené faktury a obuv zlikviduji.
Je to reklamace SKLADOVÁ (nenošená obuv)?
Mám 1 až 4 páry? Obuv se odesílá na TORUMIA s.r.o. do Popůvek
- vyplním Reklamační formulář, přiložím k obuvi a balík odešlu
- počkám, než mi dojde vyjádření nebo dobropis (ca. do měsíce)
- došel mi dobropis? Odečtu si částku z jakékoliv zatím neuhrazené faktury.
Mám 5 a více párů? Karton necháme vyzvednout u vás a jde rovnou do Německa.
- vyplním Reklamační list, napíšu počet kartonů a pošlu na reklamace@afeli.cz
- počkám až se mi ozve reklamační oddělení a vyzvednutí odsouhlasí
- připravím karton (-ny) k odvozu, málo nápadné vady označím polepkou, vložím Reklamační formulář, pořádně zalepím; etiketa není třeba, řidič si doveze vlastní
- pokud do 5 pracovních dnů nikdo nepřijede, urguji svoz na reklamace@afeli.cz
- Došel mi dobropis? Odečtu si částku z jakékoliv zatím neuhrazené faktury.
Dobropisy se na centrále generují každý 10., 20. a 30. den v měsíci; proto na dobropis můžete čekat až ca. 30 dní, zvláště pokud jde o skladovky. Jakmile máte dobropis, odečtěte jej z jakékoliv neuhrazené faktury.
POSTUP VYŘÍZENÍ REKLAMACÍ KABELKY (PRO OBCHODNÍKY)
Je to reklamace SPOTŘEBITELSKÁ (nošená kabelka)?
- je oprávněná? vyplním Reklamační formulář (buď .PDF nebo tabulku .XLS)
- jen formulář, bez kabelky, pošlu mailem na reklamace@afeli.cz, ev. obálkou
- kabelku schovám do doby, než mi dojde dobropis (ca. do měsíce)
- Došel mi dobropis? Vyčkám, až mi bude proplacený nebo si částku z jakékoliv zatím neuhrazené faktury odečtu
Je to reklamace SKLADOVÁ (nenošená kabelka)?
Kabelka se odesílá na TORUMIA s.r.o. do Popůvek
- vyplním Reklamační formulář, přiložím ke kabelce a balík odešlu
- počkám, než mi dojde vyjádření nebo dobropis (ca. do měsíce)
- došel mi dobropis? Vyčkám, až mi bude proplacený nebo si částku z jakékoliv zatím neuhrazené faktury odečtu
Adresa pro zasílání skladových reklamací TAMARIS (obuv i kabelky) a JANA shoes:
TORUMIA s.r.o.
Vintrovna 23, budova B, areál Japo
664 41 POPŮVKY
email: reklamace@afeli.cz
mob. 733 124 779 (upřednostňujeme e-mailovou komunikaci)
Číslo je zpravidla obsluhováno jen v podvečerních hodinách; na zmeškaný hovor voláme zpět)
Reklamační list ke stažení naleznete ZDE