Search

Reklamace

Reklamace

Při prodeji
Při prodeji obuvi je prodejce povinen seznámit kupujícího s vlastnostmi zakoupené obuvi. Prodejce by měl kupujícímu vysvětlit, k jakému účelu je obuv určena, a seznámit jej s postupem, jak o obuv správně pečovat. Po zaplacení obuvi by měl prodejce spolu s účtenkou zákazníkovi předat záruční list s návodem na péči o obuv.
Dle legislativy Evropské unie musí být u prodávané obuvi vyznačeno složení materiálů a výrobce. Holding  Wortmann vždy na jedné botě z páru vyznačuje dodavatele/výrobce a  uvádí zde taktéž piktogramy, které popisují druh materiál, ze kterého je obuv vyrobena.
Podle §19 zákona 634/1992 Sb. je stanoveno, že o reklamaci rozhoduje přímo prodejce.  Nákupem obuvi a předáním účtenky uzavírá spotřebitel kupní smlouvu s maloobchodníkem. O tom, zda je zákaznická reklamace oprávněná, či nikoliv, rozhoduje tedy přímo sám maloobchodník.
DRUHY REKLAMACÍ Spotřebitelská reklamace – reklamace nošené obuvi ze strany zákazníka maloobchodu Skladová reklamace – reklamace nenošené obuvi ze strany maloobchodníka

  • Reklamace jednotlivých skladových bot
  • Reklamace celého kartonu bot (celý karton má vadu)
  • Reklamace pozdního dodání kartonu bot
  • Reklamace nekompletního balení objednávky

 
Záruka Maloobchodník má povinnost zkontrolovat námi dodané zboží ihned po převzetí a případné vady neprodleně oznámit. Na skladové reklamace je záruční lhůta maximálně 3 měsíce. Spotřebitelské reklamace mohou být uplatněny do lhůty maximálně dvou let od data zakoupení obuvi v obchodě.
Jak postupovat při reklamaci?
Spotřebitelská reklamace O příjmu reklamací rozhodujete vy jako maloobchodník. Při spotřebitelské reklamaci zašlete vyplněný reklamační list na e-mail reklamace(zavináč)afeli.cz nebo poštou na Afeli s.r.o. Reklamované a nošené zboží se nikam nezasílá. Je nutné jej však uchovat do doby, než bude reklamace vyřešená a než získáte dobropis. Je totiž možné, že budete požádáni o zaslání reklamovaného zboží ke kontrole. Po vyřešení reklamace můžete reklamovanou obuv zlikvidovat.
Kontakt pro reklamace: Afeli s.r.o., Vídeňská 22a, 639 00, Brno Daniela  Bocimová, tel: 733 124 779, 543 331 007, fax: 543 331 008
e-mail: reklamace(zavináč)afeli.cz nebo daniela.bocimova(zavináč)afeli.cz
Jednotlivé skladové reklamace Skladové reklamace zasílejte s řádně vyplněným reklamačním listem na adresu: Afeli s.r.o., Vídeňská 22a, 639 00 Brno
Hromadné reklamace/celé kartony (špatná kvalita, špatně dodaný sortiment, pozdní dodání atd.) odvážíme po telefonické domluvě na tel. čísle 733 124 779 nebo 543 331 007.
Reklamační list ke stažení naleznete ZDE.